Služby recepcie
Súčasťou nášho portfólia je aj poskytovanie recepčných služieb, ktorých základom je zdvorilosť a profesionalita.
Prednosti a znalosti našich recepčných
Pracovníci recepcie sú väčšinou tými prvými, s ktorými návštevy prichádzajú do styku. Preto kladieme veľký dôraz pri ich nábore. Poskytujeme kombinované riešenia, kedy sa naši pracovníci recepcie venujú návšteve pri zachovaní vysokej úrovne profesionality, dôvernosti a bezpečnosti.
Naši pracovníci sú zaškolení do nášho pohľadu na bezpečnosť ako napr. všímať si situácie, ktoré sa odchyľujú od štandardov a tým zabraňovať vzniku negatívnych udalostí, ako postupovať v prípade vzniku mimoriadnych udalostí a pod.
Služby recepcie spojené s jej prevádzkou zaisťujú nasledujúce:
- Informačná služba pre návštevníkov a užívateľov objektu
- Vítanie, ohlasovanie a registrácia návštevníkov
- Ohlásenie návštev
- Vedenie evidencie vydaných a vrátených kľúčov
- Prevádzka systémov kontroly vstupu - vydávanie čipových kariet
- Obsluha hotovosti a platobných terminálov
- Udržiavanie primeraného poriadku vo vstupnej hale objektu a pred vstupom do objektu.
Čo musia spĺňať naši pracovníci recepcie?
V prvom rade sa naši recepční riadia našimi hodnotami, ktorými sú čestnosť-ostražitosť a užitočnosť. Čo predstavujú naše hodnoty si môžete prečítať tu. Okrem toho naši recepční disponujú nasledovnými vlastnosťami:
Ustrojenosť a reprezentatívnosť
Naši pracovníci recepcie sú vždy ustrojení podľa štandardov spoločnosti Securitas, a to v spoločenských uniformách alebo aktívnych uniformách, v závislosti od požiadaviek našich klientov.
Ústretovosť
Zakladáme si na tom, aby pracovníci recepcie vytvárali príjemnú atmosféru a pristupovali ku všetkým požiadavkám a otázkam rovnako a s rešpektom. Nakoniec sú to práve oni, ktorí vedia najnovšie informácie o činnostiach a zmenách v objekte.
Efektívnosť
Efektivita pri riešení úloh za každej situácie, analyzovanie problému a tvorba najjednoduchšieho riešenia s prihliadnutím na všetky zúčastnené strany.